9.07.2015

coca-cola


Hejka! :)
Wyjazd na Sławę okazał się być najlepszym pomysłem z możliwych.
Spędziłam naprawdę cudowne dni ze znajomymi.
Cieszę się, że w końcu rodzice dali mi taką swobodę :)
Mało snu, ale w sumie jakoś tego nie odczuwałam.
Pełno niespodzianek, śmiechu, miłych chwil.
Wykorzystałam te dni jak tylko się dało i długo będę wspominać.
Do tego pogoda dopisała. Słoneczko, gorąco.
Nie da się tego opisać, po prostu prześwietnie się bawiłam!
Planujemy już powtórkę na sierpień.
Niestety wracając do Głogowa, to już nie to samo.
Brakuje mi strasznie tego, haha.
Od kilku dni odczuwam trochę nudę.
Trzeba coś na to zaradzić, bo wakacje wieczność trwać nie będą :)
A co do zdjęć, to w sumie spontan z siostrą.
Uwielbiam koszulkę!
Jednak potem musiałam się przebrać, bo pogoda nie bardzo dopisuje.
W sumie wybrałabym się znów na basen, by chociaż troszkę więcej się opalić te moje blade nogi.
No, ale co z tą pogodą? :(
Zobaczymy co dalej, a Wam życzę miłego wieczoru :*




koszulka - cropp
spodenki - sh
buty - vans
zegarek - allegro




13 komentarzy:

  1. Od jakiegoś czasu poluję na taką koszulkę :) Jest świetna :) Mam te same vansy :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. koszulka jest świetna:) masz śliczny kolor włosów:):*
    pozdrawiam!

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ślicznie! również pozdrawiam :*:)

      Usuń
  3. Też uważam, że zamiast się nudzić, warto fajnie wykorzystać wakacje, bo niestety tak szybko lecą :(
    A co do zdjęć, to bardzo podobają mi się spodenki! I znów potwierdza się to, że w SH można znaleźć perełki :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://anotherinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega pasuje mi takie połączenie szortów i tej koszulki! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna stylizacja;) podoba mi się koszulka ;)!Na moim blogu pojawił się nowy post : http://kingefashion.com/breasted-denim-skirt/- zapraszam serdecznie :)! Dodaję do obserwowanych, będę zaglądać tutaj częściej. Buziaki, Kingefashion:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałam kupić tę koszulkę, ale potem stwierdziłam, że to będzie głupie bo ja nawet nie lubię Coca Coli po prostu podoba mi się ich logo ;) Ładnie Ci w niej.
    Zapraszam na relacje z Berlina:
    http://ohmari.blogspot.com/2015/07/berlin-berlin-wir-fahren-nach-berlin.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, dziękuję! :) fakt, logo jest świetne na ubraniach :P

      Usuń

Jeżeli już tutaj jesteś, to zostaw po sobie jakiś komentarz!
Będzie mi baaaaaaaaardzo miło ♥