7.09.2014

white lace top


Hejka :)!
Już zleciał mi tydzień szkoły, nawet szybko.
To dopiero początek mojej czteroletniej nauki w technikum, a ja mam już dosyć, haha.
Moja nowa klasa okazała się być całkiem w porządku.
Teraz tylko muszę jeszcze do końca zaaklimatyzować się w nowym otoczeniu i mam nadzieję, że będzie OK :)!
W tym roku biorę się ostro za siebie.
Może i mówiłam tak rok temu, dwa? Sądzę, że teraz będzie całkiem inaczej.
No nic, ale zobaczymy jak to będzie :) 
Obym dała radę!




top - takko
koszulka - sweewe
legginsy - stradivarius
buty - sklep lokalny
zegarek / łańcuch - allegro




11 komentarzy:

  1. Wszystko zleci szybko, nim się obejrzysz, a będzie listopad, potem święta w grudniu, ferie, Wielkanoc i wakacje. Zawsze nam się wydaje, że jeszcze tak długo, a potem okazuje się, że to nieprawda, bo cały ten czas przeleciał nam pomiędzy palcami jak piasek. Masz śliczne, zdrowe włosy czego ci strasznie zazdroszczę i przepiękne zdjęcia! :)

    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam :)
    DAZZLExME.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakiego używasz aparatu? Jaki obiektyw? W czym przerabiasz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sony alpha 230, obiektyw standardowy przy aparacie :) niby staruszek i ma swoje lata, ale zdjęcia robi całkiem ok! a zdjęcia obrabiam w programie photoscape :) czasami też w pixlr :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już tutaj jesteś, to zostaw po sobie jakiś komentarz!
Będzie mi baaaaaaaaardzo miło ♥