28.04.2014

DORK | testy!



Testy, testy i po testach!
Strasznie męczący tydzień za mną.
Jak dobrze, że już po wszystkim.
Mam nadzieję, że wyniki nie będą takie złe, bo jednak stres u mnie robi swoje.
Trzeba też wziąc się za poprawienie ocen, ale to dopiero po MAJÓWCE!
Kilka dni wolnych, mam zamiar spędzić je jak najlepiej.
Czekam na maj, bo to zawsze dobry miesiąc, jak dla mnie! :)
Małymi kroczkami zbliża się także koniec roku, 
ale przede mną jeszcze dużo do zrobienia w tej szkole.
Muszę korzystać ile wlezie, bo potem czasu nie cofniemy.
A na zdjęciach niedzielny wypad z Sandrą.
Coś pofociłyśmy, tak dla zabicia tej niedzielnej nudy :D









okulary - targ
czapka - allegro
koszulka - atmosphere
koszula - idk, prezent od siorki :)
leginsy - targ
buty - air force 1 low













18 komentarzy:

  1. A przede mną jeszcze egzaminy, ile bym dała by było już po wszystkim i bym już chętnie wrzuciła na luz :) Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. tak, ja też dopiero po majówce biorę się za siebie.
    Śliczne zdjęcia

    Obserwuję
    hurt-others.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny outfit i wygląda oddaj mi swój wygląd, plz.
    Ja już mam wolne <3
    http://suecombinations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia!
    Szkoła nas nie oszczędza , my też chcemy wykorzystać tą chwilową przerwę ;)
    Pozdrawiamy serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. napewno swietnie ci poszlo! super look :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog i post :)
    obserwacja za obserwacje?
    jeśli tak to zacznij i daj znać ;)
    n0-p3rspeciv3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już tutaj jesteś, to zostaw po sobie jakiś komentarz!
Będzie mi baaaaaaaaardzo miło ♥